17 nye urskiver klar til Android Wear fra store brands
Hvis du har et Android Wear-ur som Moto 360, LG Watch Urbane eller Sony SmartWatch 3, kan du nu give det et ansigtsløft med 17 helt nye urskiver fra store, etablerede brands.
Læs også: Stor opdatering ruller ud til Android Wear-ure
Danske B&O, som blandt andet producerer højttalere, fjernsyn og andre musiksystemer af høj kvalitet, er udvalgt blandt de 17 til at designe en stilfuld urskive til at pynte dit smartwatch med Android Wear.
De 17 brands og designere, som har lavet nye, friske urskiver, er:
- Anrealage: Tøjmærke (8,04 kr.)
- Cynthia Rowley: Modedesigner
- Efva Attling: Model
- George Frost: Smykkedesign
- Geox: Tøjmærke
- RX-78-2 Gundam: Fiktiv robot (8,04 kr.)
- Kevin Tong Illustration: Tegner
- Lulu Frost: Smykkemærke
- Muji to Relax: App
- Terminator: Genisys: Film
- Rubik’s: Terninger
- Hello Kitty: Fiktiv karakter
- Triwa: Ure og solbriller
- Angry Birds Aviator: Spil
- Bang & Olufsen: Forbrugerelektronik
- Moomin: Karakterer fra bøger
- Moods of Norway: Tøjfirma

Størstedelen af de nye urskiver er ganske gratis og kan downloades til din smartphone fra Play-butikken, som er parret sammen med dit Android Wear-ur. Herefter er det blot at vælge den nye urskive fra din smartphone eller direkte på dit Android Wear-ur ved at holde fingeren nede på din nuværende urskive i et lille sekunds tid.
Med tilføjelsen af de 17 nye urskiver ryger Googles portefølje et hak i vejret, som med 191 forskellige valgmuligheder snart nærmer sig de 200, så du kan personliggøre dit ur på din helt egen måde.