Telenor: Vi har lært af de seneste dage
Det danske teleselskab Telenor endte i en massiv Facebook-storm, som egentlig startede med en ”mindre” klage fra en af selskabets kunder.
Siden da har klagen for alvor været rundt i en række forskellige medier, og nu melder Telenor også ud på deres Facebook-side, hvor hele sagen startede, at de seneste dage har været lærerige for dem.
– ”De seneste dage har været lærerige for os i Telenor. Vi har fået en ordentlig øretæve af jer her på Facebook, og vi må erkende, at den var velfortjent. Vores proces omkring tilmelding til betalingsservice (PBS) har ganske enkelt ikke være i orden. Vi kigger netop nu på, hvordan vi kan få ryddet op i tilmeldingsprocessen – mere herom senest i morgen. Jeg kan dog allerede nu oplyse, at vi fjerner gebyret på 49 kr., som nye kunder har skullet betale for den første papirfaktura, indtil den automatiske betaling via PBS var oppe at køre. Jeg forstår godt, at I er blevet vrede over dette betalingsgebyr, når I troede, at I havde tilmeldt jer PBS. Så en uforbeholden undskyldning herfra. Vi melder os som sagt igen senest i morgen med besked om, hvad vi vil gøre for at sikre, at jeres PBS-tilmeldinger går hurtigere igennem,” det skriver firmaets kundeservicedirektør Claus Skovfoged.
Dette har dog ikke helt fået de vrede kunder i ro endnu, men der er trods alt 557 personer, som har trykket ”like” på indlægget.
Læs også:
– Telenor: Vi er under pres
Sagen er ikke slut
Meget er sket siden vi publicerede artiklen. mobilsiden kunne ikke slippe temaet. Efterfølgende d. 7/8/2012 publicerede vi historien; Gadens parlament flytter til Facebook – hvad mener du om Telenor-sagen – Klik her for at læse den påfølgende artikel.. Vi følger op på emnet. Se seneste nyt her.