Telenor opgiver at udlicitere kundeservice

Landets andetstørste teleselskab har siden marts måned forhandlet med en ekstern partner om kundeservice men dette er nu opgivet.

Telenor opgiver at udlicitere kundeservice

Telenor opgiver at udlicitere deres kundeservice, med hele 625 medarbejdere, hvilket skulle spare selskabet for penge. Noget der ellers gav udsigt til en stor besparelse. Det skriver Business.dk.

Landets andetstørste teleselskab, og blandt verdens ti største mobilselskaber, har ellers siden marts måned forhandlet med en ekstern partner, der skulle overtage de 625 Telenor kundeservice-ansatte i Aalborg.

-”Vi har afbrudt forhandlingerne med vor partner, da vi ikke kunne få enderne til at mødes i den endelige aftale. Vor langsigtede strategi er fortsat en øget brug af partnere, og vi vil arbejde videre ad dette spor,” siger Telenors administrerende direktør i Danmark, Jon Erik Haug, i en pressemeddelelse.

Historien slutter ikke her

Redaktionens fokus på tematikken gik videre. mobilsiden kunne ikke lade være. 7/6/2012 kom der nyt i sagen med sagen; Telenor rykker ud med Mobile Site OneKlik her og læs den fulde artikel.. Se også seneste nyt om temaet ved at trykke her..