Samsung langer igen ud efter Apples iPad
Techgiganterne håner ofte konkurrenternes enheder ved at promovere eksklusive features i prangende reklamer for deres egne line-up af smartphones og tablets.
Samsung langer ud efter kameraet på iPhone
Apples populære iPad har gentagende gange stået for skud for den manglende evne til at vise flere apps på én gang, og for ikke at følge de andre virksomheders kamp på skærmopløsning. Nu er Samsung igen klar med 2 reklamer, der ganske vist ikke nævner iPad eller viser Apples logo, men som tydeligvis er rettet mod konkurrentens tablet. Det skriver MacRumors.
I videoerne, som i kan se herover, bliver en frustrerende hverdagssituation løst med Samsungs split-screen multitasking. Derudover så promoverer techgiganten deres Super AMOLED skærmteknologi over LCD som stadig præger Apples iPads.
Samsung Galaxy Tab S er i butikkerne
Vi har allerede fortalt, at Apple arbejder på split-screen multitasking til iOS 8, selvom at Tim Cook & Co. ikke ved årets WWDC udviklerkonference gav udtryk for at funktionen finder vej til efteråret.
Hvad mener mobilsidens dedikerede Samsung-brugere. Er “split screen multitasking” en must-have feature på en tablet?
Kilde: MacRumors