Om to måneder er det slut med Swipp for Danske Bank kunder
Om to måneder vil du ikke længere kunne knytte et betalingskort til mobilbetalingsløsningen Swipp. Det skriver selskabet, i en besked til samtlige brugere tilknyttet Swipp med betalingskort fra Danske Bank.
Se også: Slut med Swipp: 70 banker skifter til MobilePay
Disse brugere vil fra den 25. januar 2017 ikke længere kunne bruge Swipp eller logge ind i Swipp-appen. De kan u vil dog fortsat have mulighed for at kunne se dinne Swipp-overførsler samt kontoudtog i din egen netbank
I samme besked råder Swipp deres brugere til at kontakte kundeservice på 70 30 19 30 eller kunderservice@swipp.dk for at få svar på eventuelle spørgsmål.
Inden Swipp i sidste måned måtte opgive konkurrencen med Danske Banks populære MobilePay-løsning nåede app’en op på i alt 900.000 brugere på landsplan. Til sammenligning tæller MobilePay i dag over 3,2 mio. brugere.
Se også: Nordea vrager Swipp til fordel for Mobilepay
Herunder kan du se den fulde besked fra Swipp:
