Nyt gebyrfrit teleselskab
Det lille nye danske teleselskab Sonomio vil udfordre mobilbranchen med et koncept, der lyder på gebyrfrihed, ingen binding og intet oprettelsesgebyr.
Målet er ifølge Sonimio 15.000 kunder i løbet af det første år. Det svarer til en markedsandel på omkring 0,2 procent.
Salgschefen i Sonomio er Tage Rasmussen, der fra 1991 til 2000 var viceadministrerende direktør i Sonofon.
Mere end bare snak
– “Da vi i starten af 1990’erne startede Sonofon, indtog vi en bevidst udfordrerrolle. Samme rolle er der i høj grad plads til og brug for i dag”, siger Tage Rasmussen.
Sonomios slogan er ‘mere end bare snak’, og det henviser altså ikke til ekstragebyrer og opkaldsafgifter, forklarer direktør Anette Buus:
– “Vores abonnementer skal 100 procent afspejle vores tilgang til det, at være et teleselskab. Vi mener det naturligvis, når vi siger og skriver, at Sonomio er mere end bare snak.”