Telia: Vores kunder kan igen BiBoB’e
Grunden nogle tekniske glemsomheder hos Telia, var det ikke muligt for Telia-kunder, at ringe op eller sende tekstbeskeder til det nye selskab BiBoBs telefonnumre. "Manglende professionalisme fra vores side", undskyldte Telia, og teknikere blev straks sat på sagen.
– "Problemet fik førsteprioritet", lyder det fra Anders Monrad Rendtorff, kommunikationschef hos Telia. Han fortsætter med at fortælle, at problemet var blevet løst klokken syv tirsdag morgen.
Telia var ellers tæt på, at blive anklaget for sabotage af BiBoB-chef Frank Rasmussen, men det var altså overhovedet ikke Telias intentioner. Det var en svipser fra deres side.
– "Det var flovt", afslutter Rendtorff til Mobilsiden.dk.
Mere til stoffet
Næste kronologiske historie om temaet finder du her. mobilsiden fortsatte historien. d. 16/10/2007 fulgte vi artiklen op med en nyhedsartikel med fokus på Telias kunder kan ikke ringe til BiBoB – Historien kan læses her. Og der er sket meget siden. Klik her for at læse seneste nyt om temaet..