Plenti indgår nyt samarbejde – Flere magasiner i pakken
Plenti er det nye danske teleselskab, der forsøger at markedsføre sig på et simpelt princip, “Èn pris – Alt inkluderet.”
Plenti tilbyder da også en masse ekstra muligheder med deres store abonnement, hvor du bl.a. får éntre til Tivoli, adgang til lydbøger samt massevis af magasiner og blade.
Denne liste bliver nu længere, idet Plenti har indgået et samarbejde med Bonnier Publications, så teleselskabet nu kan tilbyde endnu mere læsning til deres kunder. Det skriver Bonnier i en pressemeddelelse.
Tjek også: Plenti lancerer Danmarks billigste abonnement med fri data
Med den nye aftale i hus tilføjes 16 nye magasiner til den store Plenti-pakke, og det sker med Bonniers tjeneste WYPE. Denne dækker bl.a. over magsiner som:
- Illustreret Videnskab
- Bil Magasinet
- Bo bedre
- I Form
- Historie
- Gør det selv
- Komputer for alle
Se også: Plenti hæver dataloft – på fri data
Plenti satser altså på at vinde kunder i butikken på deres store fokus på underholdning, og det er altså noget, de vil blive ved med at lægge vægt på.
”En af vores målsætninger med Plenti er at skabe Danmarks stærke-ste digitale underholdningstjeneste. Det betyder, at vi hele tiden søger nye ambitiøse samarbejdspartnere. Vi er glade for, at Bonnier Publications vil være med til at gøre Plenti endnu stærkere på indholdssiden, så vores kunder nu kan få adgang til alle deres favoritmagasiner” lyder det fra medstifter og direktør i Plenti, Peter Mægbæk, i pressemeddelelsen.