TDC er blevet bedre til kundeservice
Nye tal fra TDC viser, at servicen hos telegiganten er i fremgang.
Kundetilfredsheden hos privatkunder ved TDC var pr. 31. marts 2008 på 61 procent, og nye tal viser, at den er steget til 67 procent pr. 30. september 2010.
TDC mener, at det er projektet TAK (Tag Ansvar for Kunden) der er skyld i den øgede tilfredshed hos kunderne. Med projektet TAK forsøger TDC, at minimere antallet af klager, reducere antallet af fejl og løse problemerne for kunderne første gang de ringer til deres call center.
TAK-projektet har forbedret kundeservicen hos TDC, og det er derfor planen at udvide projektet til alle afdelinger i TDC.
Emnets videre forløb
Meget er sket siden vi bragte artiklen. mobilsiden kunne ikke lade være. 9/11/2010 gik redaktionen videre og kørte en opfølgning med en artikel med tematikken TDC banker snart 3 på mobilt bredbånd – Læs fortsættelsen her. Seneste højaktuelle stof om “TDC” finder du i denne spalte..