3 Group indgår samarbejde med gaming-giganten Razer
Teleselskabet 3 Group vil nå ud til det store gaming-community med en nyt samarbejde mellem teleselskabet og den amerikanske computer- og tilbehørsproducent Razer. Det skriver telegiganten i en pressemeddelelse.
Segmentet af gamere er købekraftigt, og det har 3 Group fået øjnene op for med indgåelsen af det nye samarbejde. Teleselskabet sælger nemlig i forvejen flere af Razers produkter på både 3.dk og i enkelte butikker.
Læs også: OnePlus 3T sælger nu bedre end Samsung Galaxy S8 hos 3
Nu er det tid til at øge indsatsen på området med det nye samarbejde. Der er tale om et globalt samarbejde mellem Razer og hele 3 Group ejet af CK Hutchison og Investor AB, som indebærer det såkaldte ‘co-branding’, hvor begge parter laver særlige produkter henvendt gamere.
”3 Group har altid været en del af de tendenser, der gør sig gældende i mobilverdenen – og mobil gaming og eSports er helt klart kommet for at blive. 3’s samarbejde med Razer giver os mulighed for at nå både fritidsbrugere og hardcore-gamere”, siger Susan Buttsworth, direktør i 3 International Opportunities Development.
For 3 Groups vedkommende betyder samarbejdet, at du kan se frem til nye abonnementer og endda smartphones i deres portefølje, som er målrettet gamere. Derudover oplyser Razer i en pressemeddelelse, at begge parter vil distribuere de såkaldte ‘Razer zGold’, som er Razers egen virtuelle valuta, som du kan købe spil for.