Beats giver de tyske verdensmestre unikke 24-karats gaver
Beats Electronics, der er opkøbt af techgiganten Apple, har ikke været officiel sponsor for VM i fodbold, der netop er afsluttet med en tysk sejr. Alligevel har de med en helt gennemført fodbold-reklame formået at skabe stor medieomtale for deres ikoniske Beats høretelefoner og Apples iPhone.
Beats heatsets til sportsfolket
Beats Electronics har nu valgt at lykønske de tyske fodboldmestre med Beats høretelefoner svøbt i 24 karats guld og i samme forbindelse hyret supermodellen Naomi Campbell til at promovere gaven. Det skriver TheVerge.
I videoen herover spiller sangen “Jungle” fra X Ambassadors, der også ligger baggrundsmusik til den omtalte og fem minutter lange fodbold-reklame fra Beats Electronics. Ønsker du at se den reklame, så kommer linket her.
Nyere rygter peger på, at en del af årsagen til Apples opkøb af Beats også skal findes i deres evne til promovere produkter. Tiden vil vise om det bliver lukrativt for Apple, der over en lang periode er blevet trumlet af blandt andet Samsung i reklamerne.
Kilde: TheVerge
Flere nyheder i sagen
Fortællingen gik sin videre gang. mobilsiden gik videre med historien. 8/7/2014 bragte vi en artikel omkring Sådan gør du kontakterne smartere på iOS [TIP] – Læs den her. Meget er sket siden. Du kan klikke her for sidste nyt i sagen..