Hurtig adgang til kundeservice: HALLOs kunder får svar på to minutter

Få ting er værre end at vente i kø på at komme igennem til kundeservice - som kunde hos HALLO får du nogle af branchens hurtigste svartider fra kundeservice.

Hurtig adgang til kundeservice: HALLOs kunder får svar på to minutter

Som mobilkunde er der få ting, der er mere frustrerende end lange ventetider, når man har brug for hjælp. Derfor er det bemærkelsesværdigt, at teleselskabet HALLO nu kan præsentere nogle af branchens hurtigste svartider i deres kundeservice.

Ifølge selskabet venter kunderne i gennemsnit blot 160 sekunder, før de får kontakt til en medarbejder.

Hurtig responstid hos HALLOs kundeservice

Det er en markant kontrast til de lange køer, som mange danskere kender fra andre selskaber, hvor man ofte kan bruge både 10 og 20 minutter på at komme igennem.

HALLO fremhæver, at den hurtige responstid ikke blot handler om effektivitet, men også om tryghed. Som kunde giver det en stor ro at vide, at man kan få hjælp næsten med det samme, hvis der pludselig opstår problemer med mobilabonnementet, forbindelsen eller regningen.

Kom hurtigt i kontakt med Hallo.dks kundeservice

Mere værd end et billigt abonnement

I en tid hvor mange teleselskaber konkurrerer på pris og data, kan kundeservice nemt blive overset som en afgørende faktor.

HALLOs tilgang viser, at hurtig og personlig betjening kan være lige så vigtig som et stærkt netværk eller et billigt abonnement.

Forbrugerne får dermed en ekstra grund til at vælge et selskab, hvor man ikke blot er et nummer i køen – men en kunde, der bliver taget hånd om hurtigt og effektivt.

Få svar på alle dine spørgsmål til Hallo.dk