Producenten OPPO og FC Barcelona indgår samarbejde
Den kinesiske producent af blandt andet smartphones, OPPO, er i fuld sving med at gøre sig bemærket på det internationale marked.
Et skridt i den rigtige retning er i dag taget, efter OPPO kan offentliggøre i en pressemeddelelse, at de to parter indgår et tre år langt samarbejde.
Læs også: Oppo R7 og større R7 Plus officielt lanceret
Samarbejdet mellem OPPOs mobilafdeling og fodboldklubben, FC Barcelona, betyder, at OPPO vil være særdeles fremtrædende på fodboldstadionet Camp Nou og på tv-skærmen, lige som der også arrangeres aktiviteter for fans og fremstilles særligt tilbehør.
Begejstrede direktører i begge lejre
Alle detaljer om samarbejdet er endnu ikke fremlagt, men det fremgår i dagens nyhed, at samarbejdet begynder fra den nye sæson dette år. OPPO-direktøren, Tony Chen, er yderst begejstret for det nye samarbejde:
“Firmaet valgte FC Barcelona ikke kun på grund af deres status som en global ikonisk fodboldklub, men også fordi de repræsenterer kunsten ved fodbold. Samarbejdet med FC Barcelona vil blive et vigtigt skridt i OPPOs globale marketingstrategi.”
Læs også: Samsungs Iron Man-smartphone officielt lanceret
Det samme gælder direktøren for FC Barcelona, som også ser positivt på samarbejdet med kinesiske OPPO:
“OPPO er et globalt ledende smartphonebrand kendt for dets udsøgte produktdesigns med de mest avancerede kamerateknologier. Vi er mere end glade for at byde OPPO velkommen til vores familie og håber, at dette samarbejde kan bringe os tættere på vores fans verden over.”