Tre lufthavne får iPads til mad og underholdning
Hvad ville du sige til at fordrive ventetiden i lufthavnen med en iPad, som samtidig sparer dig for at stå i kø for at få noget at spise?
Det er i hvert fald en service, som spisekæden OTG vil tilbyde fremover.
Inden for de næste 18 måneder vil selskabet således skyde mere end 7.000 iPads i projeket, som skal gøre lufthavnsrestauranterne mere attraktive i tre forskellige nordamerikanske byer.
Idéen er, at kunderne kan bestille mad direkte fra en iPad i restauranten. Derfra vil der gå højst 15 minutter, før bestillingen bliver serveret, skriver bizjournals.com.
Derudover er der mulighed for at logge ind på Facebook, Twitter, personlige e-mail-konti eller tjekke fly-status, spille spil, læse nyheder osv. OTG garanterer, at alle personlige oplysninger vil blive slettet, når man trykker på home-knappen. Et firma ved navn Control Group har stået for udviklingen af OTG’s app-univers og den dertilhørende sikkerhed.
Allerede på nuværende tidspunkt har OTG placeret 300 iPads i LaGuardia Airport i New York, men over 2.000 yderligere eksemplarer vil følge.
2.500 iPads skal placeres i Minneapolis-St. Paul International Airport. Samme antal vil finde vej til Toronto Pearson International Airport.