Telenor: Vi har fejlet – UNDSKYLD!
Som Mobilsiden.dk tidligere har skrevet om, så kom Telenor ud for et ordentligt stormvej på selskabets Facebook side.
Årsagen til Telenors voldsomme uvejr, var en særdeles kritisk besked på Telenors Facebook side, skrevet af en kunde, der var meget utilfreds med Telenors håndtering af manglende betalinger via betalingsservice.
Kritikken var dog langt fra en enlig svale, og i løbet af kort tid havde flere tusinde Telenor kunder udtrykt deres utilfredshed med Telenor på selskabets Facebook side.
Telenor indrømmede da også selv, at teleselskabet fik nogle erfaringer på den hårde måde, og at teleselskabet var under et stort pres på grund af sagen.
Resultatet af det store Facebook uvejr er nu en uforbeholden undskyldning fra Telenors Kundeservicedirektør Claus Skovfoged, der konstaterer, at selskabet har begået flere fejl i håndteringen af en række af af selskabets kunder. Telenor tager derfor det fulde ansvar for fejlene og anerkender, at det var fuldt fortjent, at teleselskabet fik så meget kritik på både Facebook og i medierne.
Telenor vil fremadrettet sørge for bedre træning til selskabets kundeservicemedarbejdere, gennemgå selskabets kommunikation samt afsætte ekstra mandskab til håndtering de konkrete udfordringer.
Læs selv den fulde undskyldning her.
Læs også:
– Telenor er landet i en kæmpe Facebook-storm
– Telenor: Vi har lært af de seneste dage
– Telenor: Vi er under pres
– Gadens parlament flytter til Facebook – hvad mener du om Telenor-sagen