Ingen kompensation til Oister-kunderne for kæmpenedbrud
Tirsdag var det mere end træls at være telekunde hos 3, der oplevede et kæmpe nedbrud, i en stor del af deres mobilnet.
3’s eget lavprisselskab Oister, der benytter samme netværk som 3, blev ved samme lejlighed også lagt ned.
Men selvom kunderne i moderselskabet 3 har fået kompensation i form af én times gratis taletid til talekunderne, og 5 GB ekstra data til brugerne af mobilt bredbånd, er der ikke noget at komme efter, for dem som har et Oister SIM-kort i mobilen.
– “Kunderne hos Oister får ikke kompensation for nedbruddet. Oister er et lavprisselskab, som i forvejen har meget konkurrencedygtige priser. Det er derfor ikke muligt at yde kompensation,” siger kommunikationschef Stine Green Paulsen fra 3 til Mobilsiden.dk.
3s netværk gik i sort som følge af en række uheldige omstændigheder, der startede med et strømsvigt på centralen i Sverige.
Læs også:
– Baggrund: Derfor gik 3s netværk i sort