3 sætter turbo på Roskilde Festival
I år er teleselskabet 3 igen eksklusiv sponsor ved årets største musikalske begivenhed, Roskilde Festival. Tempo er mantraet, derfor disker selskabet op med flere tiltag der skal gøre enklere at være festivalgænger.
3 og VOLT er igen partnere, så der nu tilbydes 12 opladningstande med lounge-faciliteter. De to selskaber tilbyder for første gang ’fast charging’ i nogle dedikerede loungemøbler. Med dem kan festivalgængernes smartphone ræse fra 0 og op til 60 procent på bare en halv time. Din mobil skal dog understøtte kvikopladning.
”Vores rolle som eksklusiv partner på Roskilde er, at vi skal gøre det lettere for alle gæsterne at være på festival, så tiden kan bruges på hygge og koncerter med vennerne. Derfor finder vi hele tiden på nye tiltag og går med i samarbejder, hvor vi kan se, at der er en gevinst for festivalgæsterne,” siger Frederik Scholten, Head of Consumer Marketing & CRM hos 3.
Se også: 3: Roskilde Festival sætter ny datarekord
Spring køerne over
Et andet tiltag vil gøre det muligt at springe køen over i 36 af festivalens boder. Med app’en ’Fast Track’ kan du bestille samt betale mad og drikke fra mobilen, for derefter at kunne afhente det ved en dedikeret skranke. Dermed kan du springe de lange køer. App’en kan samtidig bruge din GPS-lokation til at udpege det nærmeste Fast-Track bod.
”Vores vision for årets Roskilde Festival er meget klar. Mere festival og mindre ventetid. Hvem har ikke prøvet at stå til en koncert og pludselig løbe tør for øl? For derefter at skynde sig over i en uendelig kø og komme tilbage med øl til vennerne, når koncerten er slut. Det er de oplevelser, vi vil minimere med mobilen som redskab, så festivalgængerne får mest muligt ud af deres festivaloplevelse,” siger Frederik Scholten.
Applikationen er gratis og vil kunne hentes til både iPhones og Android-smartphones fra midten af juni. Du kan læse mere om Roskilde Festival hos 3 her.
Læs også: 3’s roamingpakker overhaler EU-krav
Den videre fortælling
Siden redaktionen kørte dette opslag er der kommet nyt i sagen. mobilsiden har holdt fast i temaet. 22/5/2017 fik historien nye ben at gå på med en artikel der stillede skarpt på Sonys efterårskollektion lækket: her er XZ1-familien – Læs her. Få også seneste nyt om temaet ved at trykke her..