YouSee starter Solsikkelinje

Solsikkelinjen er en ny telefonlinje hos YouSee til kunder med særlige behov. På Solsikkelinjen tilbyder særligt trænede kundeservicemedarbejdere målrettet støtte og forståelse til de kunder, der har behov for det.

YouSee starter Solsikkelinje

Teleselskabet YouSee har lanceret en særlig telefonlinje kaldet Solsikkelinjen, som er forbeholdt kunder med usynlige handicap.

Solsikkesnoren, som mange med usynlige handicap eller særlige behov bærer i det offentlige rum, er ikke er synlig ved telefonisk kontakt. Med den særlige telefonlinje kan YouSees kunder alligevel få den nødvendige hjælp og målrettet støtte fra særligt trænede kundeservicemedarbejdere, der har indsigt i skjulte handicap.

YouSee har samtidig også trænet al butikspersonale i sine 34 fysiske butikker til at imødekomme kunder, der bærer Solsikkesnoren.

Solsikkeprogrammet er et internationalt initiativ, der øger bevidstheden om usynlige handicap, og med 3 mio. kunder hos YouSee bliver det nu nemmere for dem, der har særlige behov, at få hjælp til internet, mobiltelefoni og tv/streaming.

Se også: Seneste nyt om it, tele og teknologi