Om to måneder er det slut med Swipp for Danske Bank kunder

Swipp fik dødstøddet da bankerne bag app-samarbejdet skiftede over til MobilePay. Om to måneder er det definitivt slut for visse brugere.

Om to måneder er det slut med Swipp for Danske Bank kunder

Om to måneder vil du ikke længere kunne knytte et betalingskort til mobilbetalingsløsningen Swipp. Det skriver selskabet, i en besked til samtlige brugere tilknyttet Swipp med betalingskort fra Danske Bank.

Se også:  Slut med Swipp: 70 banker skifter til MobilePay

Disse brugere vil fra den 25. januar 2017 ikke længere kunne bruge Swipp eller logge ind i Swipp-appen. De kan u vil dog fortsat have mulighed for at kunne se dinne Swipp-overførsler samt kontoudtog i din egen netbank

I samme besked råder Swipp deres brugere til at kontakte kundeservice på 70 30 19 30 eller kunderservice@swipp.dk for at få svar på eventuelle spørgsmål.

Inden Swipp i sidste måned måtte opgive konkurrencen med Danske Banks populære MobilePay-løsning nåede app’en op på i alt 900.000 brugere på landsplan. Til sammenligning tæller MobilePay i dag over 3,2 mio. brugere.

Se også:  Nordea vrager Swipp til fordel for Mobilepay

Herunder kan du se den fulde besked fra Swipp: