Spiir indgår samarbejde med Call me

Den populære budget-app har indgået et samarbejde med teleselskabet Call me.

Spiir indgår samarbejde med Call me

Budget-app’en, Spiir, annoncerer i dag et nyt partnerskab, der skal komme virksomhedens 370.000 brugere til gode. Som et led i en ny strategi, har Spiir ingået samarbejde med det Telia-ejede teleselskab, Call me.

Læs også: Huawei investerer 26 millioner dollars på at lokke app-udviklere til

I en pressemeddelelse skriver Spiir, at parterskabet bliver vejen frem for budget-app’en i 2020. Spiirs 370.000 brugere, som er fordelt over både Danmark, Norge og Finland, har indtil nu haft adgang til gratis ansvarsforsikring, og får altså fra i dag også adgang til skræddersyet telefoni fra Call me.

Call Me logo
Call me og Spiir har indgået et samarbejde. Foto: callme

En reel økonomisk gevinst

“Vi er stolte over at kunne tilbyde vores Spiir-brugere et heftigt efterspurgt produkt i forbindelse med lanceringen af vores nye tiltag Spiir Treats. Partnerskabet med Call me giver os gode muligheder for at hjælpe vores brugere med at spare penge på deres regninger og samtidigt give Call me muligheden for at strikke en række unikke abonnementer sammen, der passer til de unges behov, og vi kan derved skabe en reel økonomisk gevinst for brugerne.” udtaler Martin Junker, Produktchef for Spiir.

Også Call me er godt tilfredse med det nye samarbejde, som forventes at åbne døren til flere unge forbrugere.

“Partnerskabet med Spiir er et godt udgangspunkt for os og åbner nye veje til unge i hele Danmark. Spiir er et rigtig godt eksempel på den type af samarbejder vi generelt ønsker at etablere med deres 100% digitale løsning. Vi ser dette som et godt tiltag, hvor slutbrugeren er i centrum, og brugeroplevelsen er i højsædet,” udtaler Troels Mulvad, Commercial Head hos Call me.

Læs også: NemID-nøgleappen runder enorm milepæl

Spiir
Spiir hjælper brugerne med at holde styr på økonomien.

Flere partnerskaber på vej

Ifølge Spiir, så er strategien for 2020 lagt fast, og man forventer at endnu flere samarbejdsaftaler kommer i stand. Visionen for Spiir er klar – at skabe en god relation mellem forbruger og tjenester. På nuværende tidspunkt har Spiir, udover Call me, også et samarbejde med den digitale forsikringstjeneste, Undo.

“Vi ønsker at skabe en troværdig og fuldstændig transparent relation mellem unge og de partnere vi arbejder sammen med. Ved at skabe unikke produkter med vores partnere skaber vi en enorm værdi for brugerne af Spiir, der kan glæde sig til at vælge de bedste services på markedet, der understøtter unges behov. I det nye år vil vi fortsætte med at finde partnere indenfor fitness, internet, måltidskasser, prismatch med flere til den nye platform, der gør det nemmere at komme i kontakt med en super attraktiv målgruppe. I 2019 cementerede vi vores position som den førende budget-app i Danmark og lancerede i både Norge og Finland, nu er vi klar til at skabe den mest komplette app til alt, hvad der vedrører forbrug sammen med andre digitale partnere,” afslutter Martin Junker.

Læs også: Call me lancerer forsikringen WebHELP mod digitale overgreb

Hos Spiir forventer man at invitere 6 nye og nøje udvalgte partnere ombord på platformen i løbet af 2020, der skal kunne dække efterspørgsler fra brugerne i Danmark og resten af de skandinaviske markeder.

Sammenlign priser på mobilabonnementer