CBB Mobil vinder to kundeservice-priser
CBB Mobil løb af sted med to priser, da DI Handel og Wilke torsdag afholdt CX Day 2021 i Industriens Hus i København.
CBB Mobil vinder kundeservicepris
Mobilselskabet vandt Kundeservice Award 2021, som er den samlede pris for bedste kundeservice, mens det også blev til en førsteplads i kategorien Bedste Digitale Kundeservice på tværs af alle brancher.
CBB-direktør Nikolaj Boserup forklarer, at han er vildt glad og stolt af den teamindsats, som priserne er udtryk for. “Det viser, at det betaler sig at have et stærkt kundefokus på tværs af alle afdelinger og i alle projekter, vi arbejder med”.
Se også: Sammenlign teleselskaber med god kundeservice
Fik også pris for kundeloyalitet
Forleden blev CBB også hyldet for kundeloyalitet, da selskabet vandt Loyalty Award 2021, som Loyalty Group International står bag. Prisen modtog selskabet for andet år i træk.
“Flere af branchens aktører siger, at de er enkle og nemme teleselskaber, fordi de har set, at det virker for os. Men det er ikke en position, man bare kan tage. Det stikker dybere, og jeg er virkelig glad for, at kunderne igen præmierer os for vores indsats”, lyder det fra Nikolaj Boserup.
Se også: Nyheder om teleselskaber
Sammenlign CBBs abonnementer med priserne i alle andre mobilselskaber
Efterfølgende nyt om sagen
Her får du den kronologiske fortsættelse i historien og anvisning til absolut seneste nyt om temaet. Steen Jørgensen kørte videre med bolden. Allerede d. 25/1/2021 kørte vi en opfølgning med en ny vinkel på temaet CBB advarer mod falsk Tesla Model 3 konkurrence – Artiklen kan du læse her her. Se de seneste nyheder om emnet her.