CBB henter tidligere 3-chef til stilling som digital chef
Morten Storm Lind kommer med mange års erfaring fra 3 og han får til opgave at udvikle nye kampagner, der skal udbygge CBB’s position som ”kundernes foretrukne teleselskab”, som CBB selv skriver i en skrivelse om ansættelsen.
CBB har vundet Loyalty Award tre år i træk og Morten Storm Linds opgave bliver at sikre, at teleselskabet fortsat har branchens mest tilfredse og loyale kunder.
Se også: Sammenlign priser hos CBB
Erfaren profil skal sikre tilfreds og loyale kunder
I sin nye rolle overtager Morten Storm Lind blandt andet ansvaret for CBB’s reklameunivers med de små gule priser, som jævnligt bliver udsat for lidt af hvert.
Nikolaj Boserup er direktør i CBB Mobil og han ser frem til at se Morten folde sig ud i sin nye rolle hos CBB og slår fast, at det er virkelig dejligt at få en erfaren profil som Morten med på holdet.
”Jeg er sikker på, at han vil bringe et stort bidrag både fagligt og organisatorisk, hvor hans baggrund og kompetencer helt sikkert kan løfte os til et nyt niveau. Derudover er Morten en flink fyr med masser af energi og er et perfekt match til vores grundværdier om at være ærlige, kærlige og uden bøvl”.
Se også: Priser på alle mobilabonnementer
Har været hos 3, Telmore og Goodiebox
Morten Storm Lind har været syv år hos 3 som Head of Digital med ansvaret for e-handel og digital transformation, men hvor han stoppede i 2021 og han har også været kort tid hos Telmore fra 2013-2014.
Fra 2021 til nu var han ansat virksomheden Goodiebox, hvor han var VP, Commercial & Growth.
Morten Storm Lind forklarer, at han er glad for at være tilbage i telebranchen efter det, han beskriver som en ”kort detour til startupverdenen”. ”CBB er det oplagte valg, da jeg altid har beundret CBB for at sætte kunderne i første række, hvilket de mange awards jo er med til at bevise. Den position vil jeg være med til at udbygge sammen med mine dygtige kollegaer.