Ingen nye priser til gamle Telia-kunder

Kunder med de gamle Telia-abonnementer, der netop nu udgår, får ikke umiddelbart glæde af de nye priser og vilkår.

Ingen nye priser til gamle Telia-kunder

Telia har netop præsenteret en ny abonnements-struktur med mere fleksible priser, samt fjernet nogle upopulære gebyrer. Og de gamle abonnementer som Basic, On, iOn og Xpress sælges fra i dag ikke længere.

Men ikke alle kunder, har lige adgang til nye vilkår. Telias godt 1,1 million kunder, skal derfor selv være opmærksomme på, hvilket abonnement de har netop nu – og om det kan svare sig at skifte.

– “Vi flytter ikke bare alle vores kunder over på Flex-abonnementerne og vi gør ikke noget aktivt overfor f.eks. kunder med Xpress eller On-abonnementer,” fortæller Telias pressechef Mette Honoré til Mobilsiden.dk

Kunder, som er omfattet af en bindingsperiode, kan først skifte til de nye priser, når deres binding udløber.

– “Man modtager ikke et brev fra os når abonnementet udløber, men vi holder ikke priserne hemmelige. Så man kan bare komme forbi vores butikker, eller ringe til vores kundeservice,” lyder opfordringen fra Telia.

Hun gør opmærksom på, at det ville være en ret stor udgift, hvis man på én gang skulle sende brev ud til samtlige kunder.

Læs også:
 – Dårligt omdømme tvinger Telia til relancering
 – Tre forhadte gebyrer forsvinder fra Telia 

Opdateringer på sagen

Interessen for temaet fortsatte. mobilsiden kørte videre med bolden. 12/5/2011 gik redaktionen videre og kørte en opfølgning med en artikel med fokus på Tre forhadte gebyrer forsvinder hos TeliaKlik her for at åbne artiklen.. Og der er sket meget siden. Klik her for at læse seneste nyt om temaet..