Stofa: Regn den selv ud
En helt ny e-shop skal gøre det helt enkelt for forbrugerne, at handle tv, internet og telefoni hos Stofa. En handel, hvor mange danskere hurtigt mister overblikket med de mange og ofte lidt komplekse muligheder i en ny digital tv-verden.
– “Branchen beskyldes ofte for at have priser, som er umulige at gennemskue – og vi har fået vores del af kritikken. Men med den nye e-shop tilbyder vi kunderne den helt nemme vej til landets bedste priser”, siger Stofas administrerende direktør, Ole Simonsen.
I den nye e-shop kan forbrugerne vælge mellem alle produkter på Stofas hylder. Og hele tiden vil det på bundlinjen være klart for kunden, hvad det samlede indkøb vil koste – og i øvrigt også hvilke rabatter handelen vil udløse. En ikke helt enkel sag i et firma, som finder vej ud til kunderne gennem flere hundrede forskellige antenneforeninger med hver deres vareudbud og prispolitik.
– “Men når kunden er logget ind, tager e-shoppen hensyn til de helt lokale forhold i kundens antenneforening”, fortæller Ole Simonsen.
Stofa er landets næststørste kabel-tv selskab med ca. 400.000 kunder.