Nordeas mobilbank og netbank ramt af stort nedbrud [Opdateret]

På dagen hvor de fleste udbetalinger af løn og ydelser sker, er Nordeas mobilbank og netbank ramt af tekniske fejl, som giver loginproblemer.

Nordeas mobilbank og netbank ramt af stort nedbrud [Opdateret]

Opdateret kl. 14:49: Mobilbank og netbank virker nu igen.

Hvis du er kunde i Nordea, Danmarks anden største bank, skal du ikke gøre dig forhåbninger om at kunne tjekke, hvor mange penge, der er på kontoen i dag.

Banken døjer nemlig med voldsomt lange svartider på at kunne logge ind i mobilappen til Android og iOS. Mange kunder oplever også, at det ganske enkelt ikke er muligt at logge ind og bliver i stedet mødt med beskeden ”Der er en teknisk fejl. Prøv igen senere”.

Læs også: Nordea vrager Swipp til fordel for Mobilepay 

På Nordeas Facebook-side henvises kunder til i stedet at tjekke deres lønkonto via netbanken på bankens hjemmeside. Denne er dog også ramt af samme problemer, melder flere frusterede kunder i et opslag, som Nordea har delt på Facebook.

Vores mobilbank virker desværre ikke lige nu 🙁 Vi oplever også udsving på netbanken, fordi rigtig mange gerne vil logge på. Vi arbejder hårdt på at fikse det! Vi beklager rigtig meget!

Opslået af

På sin hjemmeside skriver Nordea, at der ganske rigtigt både er driftsforstyrrelser på mobilbanken og netbanken, så det kan reelt være helt umuligt at se, hvor mange penge der er kommet ind på kontoen på denne måneds sidste bankdag.

Nordea skriver, at årsagen til de mange problemer skyldes, at ”rigtig mange gerne vil logge på”. Problemerne har stået på siden tidligt i morges, og selv om banken har meldt ud, at der arbejdes på højtryk for at rette op på problemerne, er der fortsat ingen udsigt til, hvornår mobilbanken og netbanken er oppe at køre igen.

Mobilsiden.dk opdaterer naturligvis løbende artiklen så snart der er nye informationer.