Polestar klar med nyt rådgivningshus og flere danske medarbejdere

Polestar åbner et nyt rådgivningscenter og ansætter ti nye danske medarbejdere, der skal sikre, at Polestar-kunder får den bedst mulige oplevelse med deres bil.

Polestar klar med nyt rådgivningshus og flere danske medarbejdere

I dag kører der over 2.000 elbiler fra bilproducenten Polestar rundt på de danske vej og når producenten kigger i krystalkuglen ser de fortsat vækst forude.

Udover at have nogle meget roste elbiler, så arbejder Polestar også benhårdt på at yde den bedst mulige kundeservice til potentielle og nuværende Polestar-ejere.

Se også: Leasing af elbiler

Rådgivningscenter til elbilejere

For at imødekommende den stigende interesse ansætter Polestar Danmark nu ti nye medarbejdere – såkaldte Polestar Advisors – til at drive virksomhedens nyoprettede Customer Engagement Center. Det nye center skal fungere som dansk rådgivningscenter.

I det nye rådgivningscenter vil medarbejderne hjælpe med at svare på spørgsmål og rådgive eksisterende Polestar-kunder om deres biler.

Det vil fra start være muligt at kontakte teamet via Polestars App eller på Polestar.com og på sigt vil der også komme andre digitale muligheder til.

Se også: Find billig forsikring til elbiler

Følger op på kunder

De ti nye Polestar Advisors får en proaktiv rolle og vil for eksempel sørge for at følge op på kunder for at høre om deres oplevelse med Polestar, deres bil og sikre, at de ikke mangler noget.

“Vores mål er at give kunderne en god oplevelse på hele deres kunderejse. Vores Polestar Specialister sørger allerede fra start for, at kunderne får al den information, de skal bruge, inden de køber en bil, men vi ved, at der også kan opstå spørgsmål, efter kunderne har modtaget bilen. Det er her, at vores nye Customer Engagement Team skal sidde klar til at hjælpe med at besvare de spørgsmål, der kan opstå,” siger Henrik Bang, administrerende direktør for Polestar i Danmark.