På farten: Bedste app til at holde styr på økonomien

Hold styr på bilag og kvitteringer med den bedste app til regnskab og bogføring. Det er nemt, billigt og hurtigt. Her får du tre gode råd til, hvordan du kan holde styr på økonomien på farten.

På farten: Bedste app til at holde styr på økonomien

Annoncørbetalt indhold: Bogføring skal være let, og det skal også kunne klares på farten. Det er der heldigvis en nem løsning på, for du kan faktisk downloade en app fra både App Store og Google Play, som kan hjælpe dig med at bevare overblikket over din virksomheds økonomi, selvom du er på farten.

Det er især praktisk, hvis du ofte er ude at spise med en kunde, køber andre varer eller services fra din firmakonto eller er ofte ude at rejse. Med Dineros regnskabsprogram følger nemlig en app, som du hurtigt og nemt kan installere på din mobiltelefon, så du altid har dit regnskab ved hånden.

Hav overblik over økonomien

Hos Dinero kan du nemt holde styr på blandt andet dine indtægter, udgifter og nøgletal, som er væsentlige for netop din virksomhed. Du finder altså alle de basale og nødvendige funktioner, som du skal bruge i din hverdag som selvstændig.

Dineros regnskabsprogram er gratis, indtil du omsætter for 100.000 kroner.

Lever du op til den nye bogføringslov?

Den nye bogføringslov betyder, at du skal sørge for, at alle dine bilag er digitale. Det er især vigtigt, hvis du har været vant til at holde styr på dine bilag med mapper og ringbind, for de fleste arbejdsgange skal nemlig digitaliseres med den nye lov.

Den nye lov er blevet indført for at styrke fokuset på at undgå fejl i regnskaberne, når der blandt andet indberettes moms og skat – og selvfølgelig også for at undgå snyd.

Hos Dinero kan du være helt tryg, for alle pakkerne er godkendt og certificeret af Erhvervsstyrelsen. Det gælder både hvis du bruger Dinero Starter, Dinero Starter+ eller Dinero Pro.

Se også: Mobilabonnementer til erhverv

Enkelt fakturering

Uanset om du har gratis versionen eller pro-versionen, så kan du altid oprette alle de faktura, som du har brug for. Det samme gælder for kundekontakter. Når du har sendt en faktura til en kunde, så kan du holde øje med om kunden har set din faktura med funktionen faktura-tracking. På den måde har du altid helt styr på processen i forhold til, hvor langt både du og kunden er.

Du kan også designe din faktura, så den passer til din virksomhed, sende tilbud, som du kan konvertere til en faktura på kort tid eller sørge for at EAN-fakturering er en integreret del af Dinero. Og som noget nyt kan dine kunder nu også betale med MobilePay, hvis de vel og mærket er privatkunder. Det er både nemt og hurtigt – og kan klares med et enkelt swipe.

Hos Dinero får du det hele samlet et sted. Og så kan du samtidig også benytte deres app, så du har styr på økonomien uanset hvor du er i verden. Det giver en tryghed, som selvstændig – og gør hverdagen meget nemmere.

Se også: Find gode advertorials