Test og anmeldelse af NIO ET5 Touring

NIO ET5 Touring er en skøn stationcar og familiebil i høj kvalitet med en fantastisk køreoplevelse og smart batteriskifte som trumfkort. Læs stor test af NIO ET5 Touring.

Test og anmeldelse af NIO ET5 Touring

NIO ET5 Touring er en stationcar i mellemklassen, der byder på høj komfort, rummelig og nydelig kabine, infotainmentsystem i topklasse og som noget helt unikt kan få skiftet batteri på få minutter. NIO ET5 Touring koster fra 517.000 kroner.

Vi har haft NIO ET5 Touring i en uge. Nedenfor kan du læse vores store og grundige test af den. Hvad er godt, og hvad er skidt? Velkommen til vores anmeldelse af NIO ET5 Touring.

Se også: Test og anmeldelse af elbiler

Indholdsfortegnelse

  1. Introduktion
  2. Specifikationer
  3. Design og kvalitet
  4. Rækkevidde og opladning
  5. Infotainment, skærm, software og brugervenlighed
  6. Selvkørende egenskaber
  7. Køreoplevelse og ydelse
  8. Komfort
  9. Udstyrsniveau
  10. Bæredygtighed
  11. Sikkerhed
  12. Garanti og service
  13. Bedømmelse
  14. Konklusion
  15. Pris og leasing

Se også: Sådan tester og bedømmer vi elbiler

Introduktion af NIO ET5 Touring

Drømmer I om en stationcar som elbil, er udvalget ikke ret stort endnu. En af dem er ET5 Touring, som NIO uden tvivl så det som et smuthul ind i det europæiske bilmarked. Europæere er notorisk vilde med netop denne biltype.

NIO ET5 er af udseende en klassisk stationcar, dog proppet med moderne teknologi, funktioner og udstyr, som giver en virkelig god køreoplevelse for både føreren af bilen, men også for familien på de øvrige siddepladser.

Se også: Øvrige specifikationer på NIO ET5 Touring

NIO ET5 Touring er en stationcar i mellemklassen med 5 siddepladser. Der er prioriteret god benplads på bagsædet, en generel høj komfort og alletiders materialekvalitet. Designet er moderne, enkelt og praktisk.

ET5 Touring kører op til 560 kilometer på en opladning, oplader fra 10-80 procent på ned til 28 minutter og kan skifte hele batteriet på 5 minutter på en batteriskiftestation.

ET5 Touring tilbydes i én motorkonfiguration, som bør være tilfredsstillende nok for de fleste. Den yder samlet 490 hestekræfter fordelt på alle fire hjul. Med speederen i bund går den fra 0-100 km/t på 4 sekunder, og tophastigheden er på 200 km/t.

Bagagerummet i ET5 Touring er på 450 liter, som kan udvides til 1.300 liter, når bagsæderne lægges ned.

Er dette den rigtige elbil for dig og familien? Efter at have kørt og brugt NIO ET5 Touring i en uge er her vores test, anmeldelse og samlede bedømmelse af den.

Specifikationer

NIO ET5 Touring 75 kWh 100 kWh
Yde­­evne 360 kW / 490 hk (AWD)
0-100 km/t på 4 sek­.
Top­has­tig­hed på 200 km/t
Bat­­te­­ri og ræk­­ke­­vid­­de (WLTP) 75 kWh
435 km
100 kWh
560 km
Op­­lad­­ning 11 kW AC og 140 kW DC (10-80 % på 28 min.) 11 kW AC og 180 kW DC (10-80 % på 29 min.)
Sid­­de­­plads­­er 5 sid­de­plads­er og 2 med iso­­fix-be­­slag
Ba­­ga­­ge­­rum Bagi 450 liter, op til 1.300 liter
Plat­­form NIO NT2
In­­fo­­tain­­ment­sy­stem NIO Banyan
Euro NCAP-be­døm­me­lse 5/5 stjer­ner
Andet 5 års fa­briks­ga­ran­ti, 8 år/160.000 km ga­ran­ti på mi­ni­mum 70 pro­cent bat­te­ri­ka­pa­ci­tet
Pris Fra 517.000 kr. Fra 637.000 kr.

Se også: Alle specifikationer på NIO ET5 Touring

Design og kvalitet

En praktisk stationcar til familiebrug kan sagtens se godt ud – bare se på NIO ET5 Touring. Den er den flotteste bil i NIO’s sortiment, og en af de flotteste elbiler i Danmark i dag.

NIO ET5 Touring ser sporty, kompakt og hurtig ud og kunne på dens former og design let forvekles med tyske konkurrenter. Den ligner bestemt ikke en kinesisk designet bil.

Indvendigt er ET5 Touring dog meget anderledes end de europæiske traditionsbundne konkurrenter. Designet i kabinen er innovativt, moderne, lyst, enkelt og ganske nydeligt. Det store uafbrudte glastag giver godt med lys til passagerer på bagsædet.

Det er samtidig et praktisk design, hvor der foran er gjort plads til opbevaring af mobiltelefon med trådløs opladning, to kopholdere og opbevaringsrum under midterkonsollen. Til prisen burde der dog være plads til to mobiltelefoner, der kan oplades trådløst.

Man finder forskellige materialer i kabinen som mikrofiber, kunstlæder, plastik og aluminium, hvor nogle er fra genbrug. Det lyder måske ikke så eksotisk, men ET5 Touring føles utrolig velbygget, og samlingerne er i topklasse.

Man fornemmer let denne kvalitet, når man lukker dørene, der har soft close-funktion. Eller når man holder om rattet, sidder i de komfortable sæder eller mærker på forskellige overflader i kabinen.

Designet, materialerne og byggekvaliteten i ET5 Touring er alt i alt fremragende.

Se også: Billeder af NIO ET5 Touring

Rækkevidde og opladning

NIO ET5 Touring har en teoretisk rækkevidde efter WLTP-standarden på 435 km i Standard Range-udgaven med 75 kWh batteri og op til 560 km i Long Range-udgaven med 100 kWh batteri.

Om sommeren kan du forvente en rækkevidde på op til 442 kilometer, mens den vil være på op til 420 kilometer om vinteren. Ligesom i alle andre elbiler afhænger den reelle rækkevidde med NIO ET5 Touring af mange ting, herunder vejrforhold, dæktype, antal passagerer, bagage, vejbanen, hastighed og kørestil.

Sammenligner vi ET5 Touring med både andre basismodeller i mellemklassen på det danske marked og alle andre mellemklasseelbiler med det størst mulige batteri, ligger NIO ET5 Touring over gennemsnittet.

Uanset om du vælger det ”lille” batteri (som ikke er så lille endda) eller det store 100 kWh batteri, får du altså mere rækkevidde end i mange andre elbiler i mellemklassen. Her bidrager det aerodynamiske design med en luftmodstandskoefficient på bare 0,25 cW til en forholdsvis høj effektivitet.

Opladning og batteriskift

Rækkevidden er med andre ord virkelig god, men hvad med opladningen? Her gør ET5 Touring det også fint, men ikke bedre, end at den er over middel. Standard Range-modellen byder på en ladeeffekt på 140 kW, mens du får 180 kW i Long Range-udgaven. Ladetiden er henholdsvis 28 og 29 minutter, hvilket er en smule under gennemsnittet for mellemklassen.

NIO ET5 Touring har, ligesom de øvrige elbiler fra NIO, et es i ærmet: Batteriskift på farten. Batterierne i NIO’s elbiler er udskiftelige, så hvis man abonnerer på NIO’s batteritjeneste, kan man ved at køre ind i noget, der mest af alt ligner en vaskehal, få skiftet batteriet til et nyt og næsten fuldt opladt batteri på bare fem minutter.

Idéen er genial, men desværre ligger der kun én batteriskiftestation i Danmark i Slagelse. Så længe der ikke er bedre mulighed for at bruge den ellers smarte funktion, forbliver den lidt en gimmick.

Samlet set er NIO ET5 Touring altså god, når det kommer til rækkevidde og opladning.

Se også: Bedste elbiler i mellemklassen

Infotainment, skærm, software og brugervenlighed

Der venter en enkel og virkelig god softwareoplevelse, når man hopper ind i NIO ET5.

NIO har valgt at bygge deres helt egen infotainmentsystem. Det er ikke nogen let opgave, men det er lykkedes dem virkelig godt. Dog har systemet et par store mangler, som gør, at det ikke scorer topkarakter.

Skærme

Der sidder i NIO ET5 Touring en førerskærm på 10,2 tommer og en infotainmentskærm på 12,8 tommer. Begge er skærme af høj kvalitet med høj opløsning og med god lysstyrke. Infotainmentskærmen er endda en Super AMOLED-skærm, der giver forøget kontrast og flottere farver.

Skærmenes placering er også rigtig god. Førerskærmen er lille nok til, at man let kan se indholdet på den gennem rattet, uden at man skal på kompromis med siddestillingen. Den lille skærm er enkel og indeholder alle de vigtigste informationer.

Infotainmentskærmen er for både fører og forsædepassager let at nå. Den bliver dog ekstremt hurtigt beskidt af fingeraftryk, så sørg for at have en mikrofiberklud i handskerummet (hvis altså der var et i ET5 Touring, men mere om det senere).

Softwaren

ET5 Touring kommer med nyeste infotainmentsystem fra NIO, døbt Banyan. Det er hurtigt, pænt designet, har mange funktioner, og så er det også meget brugervenligt. Det er et af markedets bedste infotainmentsystemer.

Med til softwaren hører den digitale assistent NOMI, der via stemmekommandoer kan styre funktioner i bilen. Det er en stor hjælp, når man af sikkerhedshensyn gerne vil holde øjnene på vejen.

Det betyder dog ikke, at der ikke er plads til forbedring. Der er fordele ved at bygge sin egen software, men bestemt også ulemper. Man finder nemlig ikke en appbutik med alle de populære apps og tjenester, som danskerne bruger. Det betyder for eksempel, at man skal tilbage til at streame musik via Bluetooth til bilen, hvis man benytter en anden tjeneste end Spotify eller TIDAL, som er indbygget i bilen.

Man kan heller ikke se Netflix eller YouTube, når man holder ved en lynlader. Det er for eksempel heller ikke muligt at bruge Google Maps til navigation.

Man bør i 2024 kunne bruge alle sine favoritapps i en bil, specielt i en højteknologisk ET5 Touring til over en halv million kroner.

Løsningen havde været at integrere Apple CarPlay og Android Auto, men dette har NIO desværre valgt ikke at tilbyde. Disse to platforme bør være tilgængelige i alle nyere biler uanset pris.

En anden ulempe er, at både den digitale assistent og infotainmentsystem ikke er oversat til dansk. Dette er dog på vej, oplyser NIO.

Opdateringer og opkobling

ET5 Touring kan modtage opdateringer og forbedringer OTA (Over-The-Air), og det er noget, som NIO jævnligt gør.

Med NIO-appen på en smartphone kan man styre funktioner i ET5 Touring såsom forvarmning, starte/stoppe opladning, rulle vinduer op/ned, lokalisere bilen, åbne bagagerum og låse bilen.

Infotainmentsystem, skærmen og brugervenlighed i NIO ET5 Touring er samlet set virkelig god.

Se også: Sammenlign alle elbiler på pris og kvalitet

Selvkørende egenskaber

NIO ET5 Touring er veludstyret, når der kommer til kameraer, sensorer, assistentsystemer og selvkørende teknologi.

ET5 Touring er en af få biler herhjemme, der er udstyret med en langtrækkende LiDAR-sensor. Den har i alt hele 33 sensorenheder, herunder 11 kameraer, fem millimeterbølgeradarer, 12 ultralydssensorer og et intelligent køresystem.

ET5 Touring er bygget til autonom kørsel på niveau 4, men det er dog ikke noget, man fornemmer.

Bilens adaptive fartpilot virker grundlæggende fint, men som med andre biler på markedet skal du holde på rattet og være opmærksom på vejen under kørslen. Den er i stand til at følge trafikstrømmen, holde dig midt i din vognbane og selv styre gennem blide sving på landevejen og på motoren.

Vi vurderer NIO ET5 Touring til at ligge på niveau 2 ud af 5, når det gælder selvkørende egenskaber. Den er dermed gennemsnitlig og på niveau med andre elbiler, men den har potentiale til meget mere.

Se også: Specifikationer, priser, leasing og prøvetur i NIO ET5 Touring

Niveauer for automatisering af selvkørende biler 

Bilers selvkørende niveau er defineret i 2014 af standardiseringsorganet SAE International.

  • Niveau 0: Ingen automatisering
  • Niveau 1: Førerassistance – fartpilot, adaptiv fartpilot, parkeringsassistent, vejbaneassistent
  • Niveau 2: Delvis automatisering – bilen overtager styring, men fører skal være opmærksom og have hænder på rattet.
  • Niveau 3: Bilen overtager styringen, men føreren skal være i stand til at kunne overtage styringen.
  • Niveau 4: Høj grad af automatisering. Føren må sove og forlade førersædet og i afgrænsede områder, hvor det er tilladt.
  • Niveau 5: Fuld automatisering. Kan køre helt uden menneskelig indgriben.

Køreoplevelse og ydelse

Der venter en virkelig god køreoplevelse, hvis du tager en prøvetur i NIO ET5 Touring.

Godt nok er NIO ET5 Touring en stationcar og et praktisk køretøj til familien, men det mærker man ikke bag rattet. NIO ET5 Touring er hurtig og kører virkelig godt.

ET5 Touring er en meget komfortabel bil med lækre støttende sæder, en god kørestilling og meget lavt støjniveau, hvor der samtidig er fokus på en sportslig, energisk og meget direkte køreoplevelse.

Oplevelsen starter med de to elektriske motorer, der driver alle fire hjul og som samlet yder 360 kW (490 hk). Det giver bilen en acceleration fra 0-100 km/t på blot 4 sekunder og en tophastighed på 200 km/t.

ET5 Touring er en lav bil med et ekstremt godt vejgreb, og man får en nærmest gokart-lignende oplevelse, når man presser den. Styringen er præcis og giver en skøn føling med vejen, og den ligger ved højere hastigheder og i sving meget stabilt på vejen.

Den stive undervogn går dog lidt ud over komforten på ujævne veje. Det kunne NIO have afhjulpet med en adaptiv luftundervogn, hvilket kunne have været inkluderet til prisen eller i det mindste som et tilkøb.

Alt i alt byder NIO ET5 Touring på en virkelig god køreoplevelse.

Komfort

NIO ET5 Touring er på flere måder en meget komfortabel bil, men med fokus på en sportslig kørestil.

Foran sidder føreren virkelig godt bag rattet i ET5 Touring. Forsæderne justeres elektronisk og giver god siddekomfort og støtte. Man opnår let en god siddestilling, hvor man samtidig kan se al indhold på den lille førerskærm.

NIO har sørget for effektiv lyddæmpning og der er derfor meget stille i kabinen. Selv ved kørsel på motorvej er vi imponerede over, hvor stille der er i den. Man kan let tale sammen eller nyde detaljerne i den gode lydanlæg.

Cockpittet i ET5 er nydeligt, men bestemt også brugervenligt designet. Det er let at nå infotainmentskærmen, mobiltelefonen er let at placere, kopholderne er gode og OK god opbevaring. Der er dog ikke et handskerum, hvilket vi forventer i en familiebil som denne.

Ratvarme er der selvfølgelig også i ET5 Touring, men det er som et tilkøb. Det burde være standardudstyr i en bil som denne.

Masser af benplads, men mangel på opbevaring

Det er tydeligt, at NIO har prioriteret plads på bagsæderne i ET5 Touring højt. Så højt, at det er gået ud over pladsen i bagagerummet. Godt nok er åbningen til bagagerummet stor, men her er kun 450 liter til rådighed. Når bagsæderne er lagt ned, er der 1.300 liter. Der burde være mere plads i en stationcar af denne størrelse.

Til gengæld er der enormt meget benplads på bagsæderne. ET5 Touring er bygget på en platform til elbiler, så gulvet er også helt fladt, hvilket gør det meget behageligt at sidde på midtersædet.

Bagsæderne er af høj kvalitet og meget komfortable, og kan udstyres med sædevarme til en merpris. Dog er de meget lave på grund af bilens høje gulv, hvorunder højspændingsbatteriet gemmer sig. Det betyder, at mange passagerer mangler støtte under lårene, hvilket kan blive ukomfortabelt på en længere tur. Det hjælper dog på dette problem, at der er så god benplads i ET5 Touring.

Der er mangel på opbevaring, når man sidder bagi ET5 Touring. Hvor andre nyere biler har store rum, lommer og endda små skraldespande, er der ikke meget at finde af denne slags i ET5 Touring. Her er der ingen lommer bagpå forsæderne, intet rum bagpå midterkonsollen under luftdyserne og kun to mindre rum i dørene. En familiebil som denne burde have flere muligheder for opbevaring på bagsædet, hvor børnene oftest sidder.

Der er også kun én USB-C-port ved bagsæderne, hvor der burde være to.

Hård affjedring

Der er i ET5 Touring fokus på en sportslig kørestil, som på to måder går ud over komforten. Først og fremmest er det en meget lav bil, og den kan derfor være besværlig at komme ind i.

Dernæst er affjedringen til den hårde side, og ujævnheder og vejhuller mærkes meget tydeligt.

Alt i alt er komforten dog virkelig god i NIO ET5 Touring, men den kunne – som en stationcar må forventes at være – sagtens være mere praktisk.

Udstyrsniveau

NIO ET5 Touring er en yderst veludstyret elbil. Her er faktisk stort set alt, hvad du kan ønske dig.

Indvendigt finder du standardudstyr som 2-zoners klimaanlæg, varmepumpe, elektriske forsæder med et utal af indstillinger, en 10,2 tommer infotainmentskærm, en 12,8 tommer førerskærm, Dolby Atmos-anlæg med 23 højtalere, trådløs mobilopladning, 33 sensorenheder og alle tænkelige førerassistentsystemer.

Udvendigt standardudstyr inkluderer blandt andet Dual Beam LED-forlygter, automatisk fjernlys, soft close-døre, rammeløse vinduer, el-bagklap og akustikglas i forruden.

Ekstraudstyr

Det er muligt at købe ganske lidt ekstraudstyr til NIO ET5 Touring. Mest interessant er komfortpakken til 11.360 kroner, som inkluderer blandt andet ventilation i forsæder, forsædemassage, bagsædevarme, smart duftsystem og ratvarme.

Vi undrer os over, hvorfor ratvarme ikke er standardudstyr i en bil til denne pris. På samme vis kunne vi også godt tænke os, at matrix LED-forlygter i en elbil til den pris.

Modsat NIO ET7, EL6 og EL7 er det ikke muligt at tilkøbe fuld komfortpakke og loungesæde.

Alt i alt er NIO ET5 Touring fremragende, når det gælder udstyr.

Bæredygtighed

Man finder et helt læderfrit interiør i NIO ET5 Touring og brug af flere genbrugsmaterialer.

Midterkonsollen og vindueskontakter er lavet af genanvendt kompositmateriale. Hver ET5 Touring genbruger plast fra cirka 100 plastflasker. Der bruges dertil et bæredygtigt stof i kabinen, som NIO har døbt Clean+.

NIO investerer derudover langsigtet i mere bæredygtig produktion med brug af vedvarende energi, men der er ikke noget konkret at se i produktionen.

Under livsstilsbrandet Blue Sky Lab producerer NIO også modetøj fra overskydende tekstiler.

Det trækker dog lidt ned, at ET5 Touring ikke produceres lokalt i Europa og derfor må skal gennem en lang og CO2-tung transport. NIO har et mål om at være CO2-neutral, men det fremgår ikke hvornår, og det står heller ikke klart, hvor grøn produktionen af elbilerne er i skrivende stund.

Sikkerhed

NIO ET5 Touring er, ligesom alle øvrige elbiler fra NIO, så sikre, som en moderne elbil nærmest kan blive. I hvert fald hvis man skal tage Euro NCAP’s crashtest for gode varer.

Euro NCAP har givet NIO ET5 og ET5 Touring 5 ud af 5 stjerner – i øvrigt samme antal stjerner som EL7 og ET7.

Når det gælder voksnes sikkerhed, scorer den 96 ud af 100 procent, mens den scorer 85 procent ved børns sikkerhed. For bløde trafikanter scorer den 83 procent, og dens mange sikkerhedsfunktioner rækker til 81 procent ud af 100.

Der mangler da heller ikke sikkerhedsløsninger i ET5 Touring: Den kommer med blandt andet med

  • advarsel om frontal kollision (FCW)
  • advarsel om krydsende trafik foran (FCTA) og bagved med bremsning (RCTA-B)
  • advarsel om åben dør (DOW)
  • aktiv nødstandsning (EAS)
  • automatisk nødbremse (AEB)
  • førerovervågning/træthedsregistrering
  • vejbanealarm (ELK)

NIO ET5 Touring har dertil en velfungerende stemmeassistent, som senere på året forstår dansk, så du kan foretage en lang række handlinger under kørsel uden at fjerne fokus fra vejen. Airbags er der desuden 7 af ligesom i NIO’s øvrige elbiler.

Der mangler kort sagt ikke noget, når det gælder sikkerhed. Her er NIO ET5 Touring uovertruffen.

Læs også: Disse 10 elbiler scorer bedst i sikkerhedstest

Garanti og service

NIO tilbyder en fabriksgaranti på fem år eller 150.000 kilometer, alt efter hvad der kommer først. Det er et godt stykke over standarden, som typisk er to år.

Dertil er der en batterigaranti på 8 år eller 160.000 kilometer, alt efter hvad der kommer først.

Inkluderet er også 5 års vejhjælp. Service på bilen er efter behov, idet den selv analyserer sig frem til, hvornår det er tid.

Med i købet på NIO ET5 Touring får man 2 swap-kuponer til batteribytte om måneden. Kuponerne kan samles og er gyldige i 24 måneder.

Med 5 års fabriksgaranti og vejhjælp er der en garanti på NIO ET5 Touring.

Vores bedømmelse af NIO ET5 Touring

Samlet bedømmelse: 80 ud af 100 (virkelig god)

Læs mere om de 10 kvalitetsparametre her.

Design og kvalitet 9/10
Rækkevidde og opladning 7/10
Infotainment, skærm, software og brugervenlighed 8/10
Selvkørende egenskaber 5/10
Køreoplevelse og ydelse 8/10
Komfort 8/10
Udstyrsniveau 9/10
Bæredygtighed 7/10
Sikkerhed 10/10
Garanti og service 8/10
Samlet bedømmelse 80/100*

*Der er givet 1 ekstra point til den samlede bedømmelse, da NIO ET5 Touring giver OK kvalitet for pengene. Læs mere om vores vurdering af kvalitet i forhold til pris her.

Konklusion på test af NIO ET5 Touring

NIO ET5 Touring er en meget vellykket stationcar. Den beviser, at en kinesisk bilproducent sagtens kan matche de tyske mærkers kvalitet og køreegenskaber og samtidig tilbyde noget unikt. I ET5 Touring er det unikke muligheden for batteriskifte på få minutter ved en batteriskiftestation.

NIO ET5 Touring ser fantastisk godt ud – både indefra og udefra. Den er lav og sporty og utrolig godt bygget. Indvendigt er designet enkelt og moderne og materialerne i høj kvalitet.

Der venter en virkelig god køreoplevelse i ET5 Touring. Den er hurtig, kører virkelig godt og har en meget direkte styring. ET5 Touring er en familiebil til dig, der nyder at køre en god bil.

En stationcar skal selvfølgelig være rummelig og praktisk – og det er ET5 Touring. Dertil er den ekstremt komfortabel, og der er dejligt med plads på bagsæderne. Det havde dog været dejligt med et lidt større bagagerum samt flere opbevaringsrum og tilslutninger til bagsædepassagerer.

Der er et stort udvalg af standardudstyr i NIO ET5 Touring og ikke meget kan tilkøbes. Vi vil dog anbefale komfortpakken, hvor man blandt andet får ratvarme, 14-vejs elektriske forsæder, sædeventilation og massage og varme i bagsæder.

Sikkerhed har høj prioritet i en familiebil, og der gør NIO ET5 Touring det også godt. ET5 Touring får 5 ud af 5 stjerner i Euro NCAPs sikkerhedstest.

NIO giver 5 års garanti på ET5 Touring, hvilket er et godt stykke over standarden blandt bilproducenter. Dertil behøver man med en ET5 Touring ikke bekymre sig om holdbarhed på batteriet, da det på få minutter kan skiftes til et nyt i en batteriskiftestation.

NIO ET5 Touring lander i vores test på 80 ud af 100.

Se også: Guide til den bedste forsikring af elbiler

Pris på og leasing af NIO ET5 Touring

NIO ET5 Touring kan købes i 2 varianter:

  • NIO ET5 Touring 75 kWh til 517.000 kroner
  • NIO ET5 Touring 100 kWh til 637.000 kroner

Se også: Aktuelle priser på NIO ET5 Touring

NIO ET5 Touring kan også leases

Det er ikke muligt at privatlease NIO ET5 Touring. I stedet kan man købe den på abonnement, hvor alt er inkluderet i alt mellem én og 60 måneder. Herunder kan du se abonnementseksempler på de to varianter med 1.250 kilometer om måneden (15.000 kilometer om året) inkluderet.

OBS: Det er lige nu ikke muligt, at få NIO ET5 Touring på abonnement i øjeblikket.

Alle priser er indhentet 12. februar 2024. Prisændringer kan forekomme. Vi henviser til bilproducenten for aktuelle priser.

Se også: Aktuelle leasingpriser på NIO ET5 Touring