Derfor har CBB Mobil Danmarks mest loyale kunder
Konkurrencen mellem teleselskaberne er benhård, og der er derfor kun små besparelser at hente ved at skifte fra et teleselskab til et andet. Det har fået danskerne til at rette sig mod andre kvaliteter end bare prisen, når de vælger teleselskab.
Her kommer teleselskabet CBB Mobil ind i billedet, for ud over at være et lavprisselskab med skarpe priser udmærker CBB Mobil sig også have vundet Loyalty Groups kundeloyalitetspris hele fem år i træk – senest i april 2024.
Derfor har CBB Mobil de mest loyale kunder
Det er selvfølgelig ikke tilfældigt, at CBB Mobil har haft de mest tilfredse mobilkunder de seneste fem år.
Topplaceringen hos danskerne er et resultat af god kundeservice, skarpe priser, et godt udvalg, gode selvbetjeningsmuligheder og et godt mobilnet.
Her er fem gode grunde til, at CBB Mobil har de mest tilfredse kunder, og hvorfor du bør skifte til det prisvindende teleselskab.
Kundeservice af høj kvalitet
God kundeservice er afgørende for kundernes tilfredshed. Problemer skal løses hurtigt og effektivt, og kundeservicemedarbejderne skal være venlige og kompetente. Kundeservice skal også være tilgængelig både online og over telefon. Netop disse kvaliteter finder du hos CBB Mobil.
Gode priser
Hos CBB Mobil finder du et billigt mobilabonnement, gode rabatter på mobiltelefoner og generelt konkurrencedygtige priser.
Her kan du forvente at få masser af værdi for pengene, uanset om du køber et mobilabonnement, en telefon eller lynhurtigt 5G-bredbånd til hjemmet.
Bredt udvalg
CBB Mobil tilbyder ikke kun mobilabonnementer, men sælger også 5G-bredbånd til hjemmet, de nyeste mobiltelefoner på markedet, tilbehørsprodukter, adgang til populære streamingtjenester og roaming i udlandet.
Det brede udvalg af produkter hos CBB Mobil er en af årsagerne til, at teleselskabet har de mest loyale kunder.
Selvbetjening og rettidig fakturering
God kundeservice er som bekendt alfa omega, men heldigvis kan mange tvivlsspørgsmål også løses i teleselskabets selvbetjening.
I CBB Mobils velfungerende selvbetjening, som også findes som app, kan kunder få nem adgang til kontoudtog og forbrug. Man kan nemt skifte abonnement ved ændret behov.
CBB Mobil har også klar og rettidig fakturering af dine abonnementer, så der er gennemsigtighed med, hvad du betaler for.
God mobildækning
God kundeservice, lave priser, et bredt udvalg og nem adgang til selvbetjening er ikke meget værd uden en god mobildækning, og her skuffer CBB Mobil heldigvis heller ikke.
CBB Mobil bruger Telenors mobilnet, som er Danmarks største mobilnet med hele 4.300 mobilmaster. Du får med andre ord en pålidelig og stabil netværksforbindelse i hele landet.
Om BrancheIndex-undersøgelsen
Loyalty Group gennemfører hvert år en række brancheundersøgelser, blandt andet på telemarkedet. I undersøgelsen BrancheIndex Mobil har 4.580 danske mobilkunder besvaret et online spørgeskema i marts 2024.
Undersøgelsen har kortlagt danskernes loyalitet, i hvor høj grad de vil anbefale teleselskaberne, kundeservice, oplevelse af teleselskabernes produkter, værdi for pengene, image og samfundsansvar.
For femte år i træk var det CBB Mobil, der klarede sig bedst af de danske teleselskaber.
Se også: CBB Mobil har de mest loyale kunder for femte år i træk